Pages

8 Mart 2012 Perşembe

NESFİT 14 GÜN PROGRAMINA BASLIYORUM

nesfiti ne zamandır denemek istiyordum tadını merak ediyordum .aslında yaklaşık bir hafta önce aldım ama düzenli kullanamadım  çocukların hastalığıydı falan.bugun düzenli olarak basladım ekmeği tatlı çikolatayı çıkardım hayatımdan ama arad çikolataya dayanamıyorum:)Ben buna başlamadan önce üç kilo vermiştim ama bu benim için lezzetli hafif bi destek oldu. nasıl mı yıyorum ben kırmızı meyveliyi kullanıyorum seviyorumda yarım bardak yarım yağlı sutle yanında iki bardak çayla özellikle kahvaltıda tuketiyorum bazende asagıdaki resimde oldugu gibi meyveyle tabi gunde iki üğüm olması gerekıyor o iki öğünü kendiniz ayarlıyorsunuz
nesfıtın programına uymak zayıflamada cok dahafaydalı. genelde uyuyorum programa...

mutfak tezgahında sürahiyle suyum sürekli duruyor acıktığımda ve canım abur cubur çektiğindebol bol içiyorum tavsiye ederim tok tutuyor bol su...
günde yarım saatimide egsersize ayırıyorum bazen aksadıgı da oluyor ama olmaması için çabalıyorum.faydası oldu bende :)                       Bugunde boyle bi paylaşımda bulunmak istedim belki zayıflamak için arayış içinde olanlar vardır falan...e tabiki çoktur benim gibi bence bunu denemelisiniz en azından lezzetli ve tok tutuyor fıyatıda uygun resimdeki paketi yanlış hatırlamıyorsam 3.70 gibi bi fiyatı vardı neyse kimseyi fazla sıkmadan ve uzatmadan....                DÜNYA KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN....                                                                          kendinize iyi bakın MUTLU,HUZURLU,SAĞLIKLI VEE HER ZAMAN FORMDA KALMANIZ DİLEĞİYLE

3 yorum:

  1. insallah basarabilirsin canim zira ben basaramadim :( belki sen umut olursun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insaallah canım tesekkur ederim.. ama basaricam kararlıyım :)

      Sil
  2. BANA SU YARAMIYOR, ŞÖYLE Kİ SU İÇTİKÇE DAHA ÇOK ACIKIYORUM :))
    AMA SPOR SALONUNA BAŞLADIM. AKŞAMLARI BİR SAATİMİ SALONDA GEÇİRİYORUM VE EMİN OLUN ÇOK YORULUYORUM :))
    YARINDAN İTİBAREN NEFSİT UYGULAMASINA BAŞLIYORUM.. DAHA HIZLI VE FAZLA KİLO VERMEM GEREKİYOR :))
    SİZE VE TÜM ZAYIFLAMAK İSTEYEN BAYANLARA BAŞARILAR...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...