Pages

31 Mart 2012 Cumartesi

avondan yeni ve eskiler

 

     merhabalar fıstıklar bu yazımda avondan aldıklarımı paylaşmak istedim ilk resimde yeni aldığım ve kullamayı bir kez denediğim akneye meyilli ciltler için cilt tonunu düzgünleştirici temizleyici,tonik etkili pedler ve losyon var.sivilcelerle başım dertte gerçekten benim hamilelikten sonra çoğaldı ondan önce hiç yoktu birde ben çok oynuyorum o yüzden izler de kalıyor yani bilemiyorum belki bu ürüler en azından çıkmalarını engeller belki... fiyatları tanesi 11 üçü 33 tl...daha önce aldıklarım da var gerçekten hepsini biraraya getirince ne çok şey almışım avondan dedim ama yeni değil iki senedir flan aldıklarım sanırım.rujlar(fazla kullanmasamda),allık,dokuzlu göz farı,renkli göz kalemleri,maskaralar,yüz için bişey bşeyler:) ,saç kremi parfüm outspoken ve onun vücut spreyi, losyonlar ,banyo köpüğü,fondoten kolyeler,yüzük...seviyorum avonu kısa yazılar olduğu zaman tadında olduğunu düşünüyor ve kaçıyorum ....kocacımla çay keyfi yapacağızda :)   kendinize iyi davranın :)                                       

5 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...