Pages

30 Mart 2012 Cuma

trençkotum ve ıslak kek :p

merhabaa...aldığım trençkot ve şallar pazartesi günü geldi ama şimdi fırsat bulup paylaşabiliyorum ..tunik ve mavi şalın rengi resimlerdekinden koyu geldi tunikten memnunum ama mavi diye aldığım şal resmenlacivert..ama tabi yinede kullanıcam bidahakinede mavi alırım artık :) bu arada bu benim bloga koyduğum ilk resmim biraz acemice oldu zaten ilk gelince denediğimdeki çektiğim resim idare edin artık inşallah daha güzel resimlerimide eklemek istiyorum...birde ogün yaptığım ıslak keki koydum çikolatalı herşeyi çok seviyorumkekin üstüne ayıca hazır çikolata sos yaptım  bu resmi çekerken daha sıcacıktı... benden bu kadar...öpüldünüz....        


10 yorum:

  1. CANIM TERNÇKOTUN ÇOK GÜZEL SANADA ÇOOK YAKIŞMIŞ GÜLE GÜLE KULLAN :)

    YanıtlaSil
  2. off sende kekte çok guzel gorunuyorsunuz canım..hem afıyet olsun hemde gule gule kullan cıcılerını.

    YanıtlaSil
  3. Iki cici arkadaşıma da sonsuz teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Her ikisini de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. ımm ıslak keke bayılırımmmmmmm....
    canımı çektirdin buqün kendime yapıcam uzun zamandır yapmıyordum :)
    ellerine sağlık enfes qörünüyor :)

    cicilerin de hayırlı olsun cnm qüzel qünlerde kullan inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çikolatalı şeyleri yerken gözüm dönüyor resmen... sende yapta ye valla oğluşunla..çok teşekkürler canım )

      Sil
  6. Çok güzel trençkotun iyi günlerde kullan. Bence sana lacivertde çok yakışır :)
    Çikolatalı kekede bayılırımmmm :) Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  7. canım yüzün çok tatlı :))

    trençkotun hayırlı olsun...
    çok yakışmış....

    internetten alışveriş yapmayı bende severim :))

    ıslak kekede bayıldım...
    ellerine sağlık canım...
    yapda yine yiyelim :))

    YanıtlaSil
  8. Konuyla alakasız olacak ama şal yüzüne çok yakışmış
    Islak kek'te çok güzel görünüyor :)
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...