Pages

30 Mart 2013 Cumartesi

Makosen ayakkabılarım =)

 hayırlı geceler canlar :))
ben bilmem eşim bilir i büyük bi keyifle izlerken,taze çekilmiş resim ve yazımla karşınızdayım dostlar..
bu yarışmayı çok seviyorum abi yaa ..bazen yarışmacılar sinir etsede ..oraya gidip yarışmayı çok isterdim :)
neyseeee konuyaa geleyim aslında bu yazıyı bayağdır hazırlamak istiyordum malum fotoğraf çekemediğim için vede vakit bulamadığım için fırsat bulamıyordum eşimi  telefonuyla çektim bende..
yeni aldığım aslında bi iki hafta oldu sanırım ama hiç giyilmediği için yeniler :) daha önce almak istediklerim yazımı okuyanlar vardı onlar bilirler bu tarz bi ayakkabı istiyordum yani aldım çok şükür..çok mağaza gedim istediğim tarz için yine istediğimi deichman da buldum siyah renk istiyordum aslında ama siyah olanın modeli farklıydı ve hoş değildi bende lacivertte karar kıldım eşimle birlikte aldık oda sevdi içime sindi....fiyatı ise 50 tlydi sanırım çok uygun çok daha yüksek olanlarıda vardı..
11 nisanda izmir e uçuyorum inşallah.. tabi bol bol gezeceğim bu rahat papilerimle keyfini çıkarırım artık :D

çok sevdiğim lacivert çantamla da güzel olur
nasıl sizde sevdiniz mi ?
iyi geceler
:)
 
 

27 yorum:

  1. Daha dün gördüm bu pabuçları deichmanda, ablama bak bunlar güzelmiş, bunlarda, hatta abla bak yaa şunlarda çok güzelmiş dediğimi hatırlıyorum :)
    İnşallah rahat rahat bol bol gezersin İzmir'lerde :) Tadını çıkar mü'minem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demekki zevklerimiz uyuşuyormuş ne güzel :) güzel yorumun mutlu etti canım çok teşekkür ederim yaseminim :)

      Sil
  2. harika görünüyor:))iyi günleriniz olsun:))

    YanıtlaSil
  3. çok begendim ayakkabıları :)) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) daha güzelleri senin olsun

      Sil
  4. güle güle kullan canım....
    düz olduğu için rahatlıkla giyersin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ne kadar topuklu sevsemde topouklular rahat olmuyor..en iyisi her zaman düz ayakkabıdır

      Sil
  5. Az sag yaparmisin balim ilker abiyi goremiyorum :)
    Gule gule kullan canisi sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ha ha dur kayıyorum :))
      çok teşekkürler canımcım

      Sil
  6. işte benimde favori ayakkabılarım düz oohh ne rahatlar..
    güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  7. Yumuşacık ve çok rahat görünüyor :) güle güle kullanın.
    Düz ayakkabılar her zaman en iyisidir bence de.

    YanıtlaSil
  8. ayy bayılırım düz ayakkabılara onların rahatlığı anlatılamaz... çok güzel seçim güle güle giyinin...

    YanıtlaSil
  9. Stunning shoes! They look comfortable but still super chic!! The color is great as well!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil
  10. ayakkabıların çok cici :)
    merhabalar ziyaretine çok memnun oldum :)
    seni takipteyim senide takipçilerim arasında görmek isterim sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  11. biz hemşeriymişiz ya :) hemen yorum yapmak tanışmak istedim :) bende nevşehirden tuba , banada beklerim inşaAllah . Çok mutlu oldum şuan :)

    YanıtlaSil
  12. ayakkabılara bayıldım bayıldım çook güzeller :)
    bana da beklerim :)
    http://ojebahcesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. bir zamanlar aşık olduğum ayakkabı modeli :)
    güzel günlerde kullan bu renk herşeyle giyilir ;)

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. merhaba blogumda collezione hediye çeki yarışmam var bloguma beklerim http://rookieicon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. gule gule kullanın , terletmıyorsada eger gayet guzel

    YanıtlaSil
  17. güle güle kullan çok yakışmışlar :)
    takibindeyim bende beklerim http://porsukcilli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Gule gule kullan cok sırınler :) Bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Güle güle kullan ben sevdim özellikle rengini :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...