Pages

16 Mart 2013 Cumartesi

KUTU KAPLAMA

Merhaba arkadaşlar..
yine biraz ara verdik biliyorum..bir kaç gündür uğrayamıyorum buralara şu postumda bahsetmiştim efe nin gözleriyle ilgili ..sol gözünde yukarı bakışlarda kısıtlılık var ve büyük ihtimalle ameliyat olacak... Kayseri  erciyes tıp fakultesine götürmüştük ve bir kaç gündür onunla ilgili bazı işlemlerle, tahlil geçtiğimiz çarşamba beyin emarı çektirdik kuzuma..çok zor anlardı hiç sormayın..hayırlısıyla atlatırız inşallah bu günleri bakalım...
bu uğraşılardan önce eşimin aldığı ayakkabının kutusunu bildiğiniz ciltlerle kapladım işte öylesine birşey oldu ben blogcanlara göstereyim dedim..bi kaç blogdada görmüştüm heves etmiştim :p






bant ve makasla hallettim işi :)) bundan sonra bu tarz kutuları atnmıyorum abi..karar vedim koleksiyon yapıcam..hem ıvır zıvır toparlar demi :)
kaplığımızda cici yani kırmızılı kelebekli filan
 
temennim daha sık görüşebilmek
sevgiyle kalın
mutlu olun
tabi en önemlisi sağlık
ha parasızda olmaz
hepsinden biraz
ö p ü c ü k l e r
 

15 yorum:

  1. Canımm benim çok geçmiş olsun, gönlünü ferah tut Allah'ın izniyle çabuk iyileşir inşallah Efecan. Güzel haberlerinizi bekliyoruz :)
    Çok öptüm, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim canım...dualar ın için allah senden razı olsun ..inşallah güzel haberlerle görüşurüz

      Sil
  2. canım çok geçmiş olsun seni çok iyi anlıyorum gerçektende çok zor bir durum benim efe de aynen göz sorunu var Allah şifa versin....

    buarada da kutun gerçektende çok cici olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım...senin efe de ne sorun var ?senin kuzuyada geçmiş olsun
      cici dimi kutum :-)

      Sil
  3. merhaba, kutu çok güzel olmuş yapışkanlı kağıtlarla daha pratik olmazmı acaba? Bende denemek istiyorum japon pazarından alıp kızımın sandalye ve masasını kaplamıştım çok pratik. Bence bir dahakine onu dene istersen:) sevgiler hayırlı geceler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :-)
      iyi fikir açıkçası hiç aklıma gelmedi yapışkanlı kâğıtlar
      bi dahakine mutlaka denerim tavsiye n için teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  4. kutuları bu şekilde değerlendirmek hakikaten iyi fikir..

    YanıtlaSil
  5. gerçekten öyle :-)....

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun canım..
    allah şifa versin..

    YanıtlaSil
  7. CANIM MİNİK OĞLUMUZA RABBİM ACİL ŞİFALAR VERSİN
    KUTULARINDA ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  8. Merhaba blognuzu çok beğendim izlemeye aldım.Çok hoş bence de ıvır zıvırlar için gerekli yapmak lazım ellerinize sağlık.Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık ttatlım....
    sen yaparsında olmaz mı :)

    YanıtlaSil
  10. merhabalar bloğuma beklerim
    http://akaree.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Yapışkanlı kağıtlar büyük kolaylık sağlıyor insana. Sıkıcı görünümlü bir kutu, anında değişiyor bu kaplıklarla...

    YanıtlaSil
  12. Bende çok yaptım bunlardan çok kullanışlı dolapların içindede çok şık duruyor...
    takipteyim bana da uğrarsanız çok sevinirim
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...