Pages

2 Mart 2013 Cumartesi

Almanya'dan gelen hediyeler

Güzel hafta sonları canımmm izleyicilerimm...bugüne güzel başladık..güneşli bir güne uyandık canım ailemle..güzelce kahvaltımızı yaptık..biraz ev toparlandı..sonra bize Rabbimizin bize sunduğu güneşten faydalanmak için biraz kuzularımla dışarda dolaştık...furkanı yorduk biraz ki yorulsun uykusu gelsin diye..öylede oldu eve girince koltuğun üzerine oturunca gözleri kapanmaya başladı..bende hemen sütünü içirip yatırdım yatağına miniğimi..mışıl mışıl uyuyor şmdi meleğim..büyük kuzumsa babaannesiyle ev gezmesindeler bende şöyle yayıldım ki elimde kahvem size sakince yazıyorum..k bu sakinlik evde nadir bulunurr :) işte böyle bir günden size seslenirken..geçen hafta Almanya dan gelen babaannemiz in kuzularımla bana getirdiği cicileri paylaşmak istedim siz blodaşlarımlaa :) sağolsun ordan gelenler eli hiç boş gelmezler hatta fazlasıyla doldururlar Allah daha çok versin...bana özelliklede sordu babaannem hi bişey istemedim tabiki ama gerek kalmıyor ki zaten..hadi göstereyim size canlar
pembe tuniği çok sevdim omuzlarında payetler (pullar) var kapri kol  .yanındaki gömlekte çok hoş giyince güzel durdu sadece şifon olduğu için iç gösterebilir bir badiyle flan hallederim onu


kahverengi kadife yelek çook güzel ..gömleklerle kombinlemeyi düşünüyorum..diğerleriyse triko ceketlerim her zaman giyilir türden

ıkea dan alınmış nihale(çay altı) silikon diğer tarafı siyah renk çok sevdim..kutularsa tupper vare nin zaten kalitesi belli harikalar..evimdeki kutuların hepsi bu markadır

renkli çok amaçlı temizlik bezlerim

kuzularıma gelen ciciler..çok güzeller yaa şunlara bakın adam giysileri gibi giydirdim hemen çok yakıştı  :)

buda furkanın pantolonu bunu özellikle ayrı çektim çünkü rengine modeline bittim..resimdekinden daha tatlı rengi..
 

efe kazağını ve pantolonunu giyip hemen poz verdi bana şirin şiin

ayakkabılarda çook güzellerr.efe ninki spıder manlı sağdaki ..bunlarıda çok sevdiler iki gün evin içinde giydiler hiç çıkartmadan yoksa evde ayakkabı giydiremezdim

bu oyuncaklar bizim ufaklıklara ne kadar dayanır onu bilemem :))


vee soon resmi biraz size kötülük olacak :)) harika bir çanta dolusu çikolatalar...ama yarısı gelen giden misafirlere ikram edildi bile..neyse ama şu mars a bayılıyorum yaa hele fndıklı çikolataya yanında da kahvee ooohhh ..kahvemde hazırken ben kaçayım bi çikolata yemeye
:)
ıımmh çikolata mutlu eder sinirleri alır...
mutlu günleriniz olsun

9 yorum:

  1. babane baya zevkli hatunmuş :)
    aldığı her bişiyi çok beğendim :)
    pembiş tunik zaten 1 numara :)
    severek kullanın canım...
    çikolataları da afiyetle yiyin inşallah :)
    çok öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bitanesin...tesekkur ediyorum..Bende çok çok öptüm

      Sil
  2. Hepside harika iyi günlerde kullanın. Keske benimde bi annem olsa almanyada :))

    YanıtlaSil
  3. hepsi süperde
    o çikolatalar neydi öyle
    güle güle giyin güle güle yiyin:))

    YanıtlaSil
  4. hediyelerinin hepside birbirnden güzelmiş iyi günlerde kullanın özellkle çikolatalara bittim:)

    YanıtlaSil
  5. Canım görseller harika!

    Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Valla hangisinden başlayayım, sağolsun babaanne ne güzel hediyeler getirmiş. Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.
    Miniklere gelen kazak ayakkabılar çok güzeller, nasılda yakışmış :) maşallah ona.
    Çikolata yeni yedim yoksa kötü olurdum :) afiyet olsun sizlere :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şanslısın hediyeler süper özellikle pembe tünik ve omuzdaki detay
    Oğullarının laci pant ve kazaklarıda...
    Sevgiler
    Banada beklerim
    www.gullerledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzeller güle güle kullanın .Ay ne eli bol babanneniz varmış .Allah daha çok versin
    sevgiler FATOŞ

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...