Pages

24 Nisan 2012 Salı

SEFAMERVE.COM ALIŞVERİŞİ = MEMNUN KALMAYAN BEN

Merhaba,bloga ara vermeyi hiç sevmiyorum klavyenin başına geçmek benim için güç hale geldi bu aralar.Benim bıcırık oğlanlar ve ben hastaydık hatta hastayız ben iyiyim bugün çok şükür ama efe ve furkan hala hastalar boğaz enfeksiyonu ve öksürük var antibiyotik alıyolar bakalım inşallah yakın zamanda normale dönerler.Ben hasta olunca daha zor oluyor onlarla ilgilenecek bakacak olan anneleri de hasta olursa ne olur halimiz kötüydü yani...Allah tüm hastalara özellikle de yavrulara şifalar versin.Diyorum ve konuya geliyorum aslında bu posttan önce yayınlamakta çok istekli olduğum bi mim vardı,kelebek misali arkadaşım beni mimlemişti ve ilk olacaktı ancak blogundaki yayınları görüntüleyemedim.bende mi bi sorun var bilmiyorum herzamanki gibi heryere girebiliyorum ancak onun blogunda  üç yayınvar şu an.arkadaşım okuyorsan yardım et bana :)...  Şimdi sefamerve den aldıklarıma gelelim
Eşimin halasının gelini var benim canım arkadaşım olur kendileri onunla birlikte yaptık alışverişi.ben iki şal bir eşarp esra ise benimkiyle aynı olan eşarptan aldı galata kulesi serisiydi tek memnun kaldığım eşarp oldu zaten rengiyle ve deseniyle .Şallar ise netteki resimlerden çok farklı renkleri resimlerdekinden çok koyu.resimlerde fazla anlaşılmasada resimde böyle değillerdi leopar şal resimde daha güzel ve daha açık tondu turuncu duran ise benim resimde gördüğüm yavruağzı gibi çok açık bi tondu tatlı rengi vardı.şimdi bana gelen turuncu...
Mehtap'ın rengi blogunun sahibesi arkadaşım mehtapta buradan lazer kesim mavi tonlarda bikaç renkli şal almıştı ve oda renklerinin istediği gibi gelmediğini bizimle paylaşmıştı.beno zaman tereddütte kalmıştım benimkilerde istediğim gibi olmayacaktı.zaten bu renk koyuluğu meselesi bir kez daha başıma gelmişti.bir daha bu son olacak kesinlikle görerek almaken iyisi şimdi anladım.Fiyatları da uygun  diye atlayıveriyoruz işte :) leopar olan 14tl,keten şal 10tlve eşarpta 13tl ama eşarp süper ben de esra da çok sevdik aslında başka renkleri de vardı ama biz alana kadar tükenmişti.
canım blog arkadaşlarım sizinle bunları paylaşmak istedim çünkü eğer buradan alışveriş yapacak olursanız iyi düşünün yada dikkatli olun renk seçerken.Gitmem lazım yemek yapacağım akşam için =)  menüm;mercimek çorbası ve patlıcan,kabak,patates dolması ..Benden bu kadar   görüşmek üzere sağlıcakla kalın... (öpücükleeerr)

17 yorum:

  1. Göründügü gibi olmuyor ya :( Allah şifa versin hepinize :)

    YanıtlaSil
  2. ÖYLE OLUYORMUŞ :)TEŞEKKÜRLER CANIM AMİN

    YanıtlaSil
  3. sefanerveden hiç alışveriş yapmadım :((
    bu negatif düşüncelerden dolayı da yapmayı düşünmüyorum :((
    canım aldııklarını güle güle kullan...
    hoş görünüyorlar...
    yienede görerek almak lazım...
    canım kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bendeee yapmamalısin.resimlerde güzel görünüyorlar ama eline aldığın zaman çok basit ve kalitesiz yinede tesekkurler canım :)

    YanıtlaSil
  5. ben all day marka tunik ve bir elbise aldım çok memnun kaldım aslında bir ürünüm de leke vardı yolladım para iadesi ettiler..

    YanıtlaSil
  6. Ben çıtçıtlı sal aldım çok memnun kaldım. Biraz geç gelebilir ama piyasada bu sallardan yoktu. Siz neden bu kadar kötülüyorsunuz. Benim rengide aynı ve kaliteliydi. Hatta 2. Siparişi verdim. Gunah böyle yapmayın. Seçerken iyi bakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum size.bende şuana kadar hiçbir sorun yaşamadım.yaşamam da inşallah.hatta bir tunik almıştım yıkadım siyahı beyaza renk verdi aradım gönderin dediler gönderdim para iadesi yaptılar.

      Sil
  7. Kızlar almayın ürünü beğenmeyip geri gönderdiğinizde size geri iade ediyorlar paranızda gidiyor üründe elinizde kalıyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben surekli aliyorum
      bir elbisem dar geldi yaninda esarp hediye etmislerdi.elbiseyi geri yolladim iki gun icinde para iadem oldu ve esarpta bende kaldi tekrar istemediler.surekli alusveris yapan biri olarak cok memmunum

      Sil
  8. Kizlar yorumlarinizi okudum. Unknown hanim kimse bir sey olmadan kimseyi kotulemez. Daha bugun kargo elime ulasti. 60 liralik utun aldim 30 liralik baska urunu yollamislar. Kap almistim. Kabin kemeri cikmadi. Bu kadar olmaz. Verdigim paraya acidim. Geri iade edecegim. Parayi hemen veriyorlar mi acaba

    YanıtlaSil
  9. Merhaba hanımlar işini laf olsun diye yapan çok malesef aynı sorunun benzerini yaşadık bizde bu tip uzak durulması gereken firmaların başında kesinlikle ALLDAY gelir herşeyiyle berbat , asla tavsiye etmem .

    YanıtlaSil
  10. Yemin ediyorum böyle şerefsiz bir firma görmedim 35 TL'lik kap aldım büyük beden ile değişilik yapmak istedim irsaliyesi doldurdum kafalarına göre para iadesine çevirmişlerdir tam sekiz gün oldu parayı da vermiyorlar üstüne üstlük birde verdiğim telefon paraları haram olsun şerefsiz Lee

    YanıtlaSil
  11. Sefamerve tam dolandiricilar diyebilirim. ürünleri kötü,pazar mali daha kaliteli.ben iki tunik ısmarladım parasını yolladım çektiler hesabından,sonra ödeme yapılmadı diyorlar.ürün yok para gitti ...uzak

    YanıtlaSil
  12. Her alisveriste sal hediyedir deniliyo ama bn siparis verdim de sal hediyesi yalan

    YanıtlaSil
  13. Bana gelen siparişlerimden hic memnun degilim.siparisimin biri defolu cikti.Urunleriniz kalitesiz.internett göründüğü gibi değil.Guvenilir değilsiniz.Odedigim para haram olsun.

    YanıtlaSil
  14. Yazık size.Insanlarin haklarını yiyorsunuz.Ahirette nasil hesap verceksiniz sefamerve.Bizler paramızı pesin ödüyoruz.Bizim siparislerimizi dogru ve kaliteli gonderseniz boyle yorumlar yazılmaz sizlere.

    YanıtlaSil
  15. Sefamerve en guvenilir alişveris sitesi 1 panyolon 2 sal sipariş vermiştim urunlerim geldi cok guzel ve cok kaliteli kapida odeme imkaninin olmasi cok guzel tesekkutler sefamerve

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...