Pages

26 Nisan 2012 Perşembe

KOMBİN ~ GÜNLÜK ve RAHAT

Nasıl gidiyor hayat...umarım iyidir .eğer birşeyler yolunda gitmiyorsa kafanızı dağıtacak şeylerle uğraşmalısın.Şu an benim yaptığım gibi mesela bloga güzel şeyler eklemek ve fikir almak gibi =) yanlış anlaşılmasın iyiyim hamdolsun sadece hani insan bazen bunalır işten güçten çocuklardan  kendine ayıracak vakti olmaz ne biliym işte hayat hep aynı monoton dersin falan ama toparlamalıyım artık kendim için ufakta olsa birşeyler yapmalıyım dedim ve kendim ve siz canlarım için,(canlarım diyorum çünkü burdaki arkadaşlıklar başka :) )kombincik hazırladım.Hadi bakalım mı ?
bu havalar için uygun bence ince spor bi bluz ,örme(hazır tabi) yelek kapşonlu ben seviyorum her zaman evde de rahatca giyilebiliyor dışarda da hoş oluyor bence ,uzun zamandır giymediğim bol cepli pantolon,uymadı ama büyük krem renk çanta,ve nerdeyse çoğu renk giysiyle kombinleyebildiğim eşarp krem,pudra pembe,kahve,vizon tonlarıyla flan güzel uyum sağlıyor.Takı koymadım spor olduğu için zaten bunlara göre takımda yok :) 
bluz:leke     yelek:lc waikiki   pantolon:tiffany   çanta:bi dükkandan 
eşarp:aker

5 yorum:

  1. canım benim spor şıklık için gayet rahat bir kombin olmuş...
    bazen pantolan giymek kurtarıcıdır...
    gerçekten çok rahat oluyor...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. öyle gerçekten pantolon benim için etekten daha rahat...teşekkürler canım kocacacamansevgiler :)))

    YanıtlaSil
  3. çok rahat vede güzel bir konbin olmuş iyi günlerde kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ediyorum canım..kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. çok hoş bir kombin olmuş ii güzel günlerde giy inşallah;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...