Pages

21 Aralık 2012 Cuma

Neler yaşadık :'(

Merhaba herkese canlar :)... uzun suredir doğru düzgün bi post hazırlayamadım..bunu elbette ki bir nedeni var.. bu uzun süreçte blogumun canlarının sayısı yani üye sayısı bi baktım ki yüz olmuş hatta geçmiş bile :)) yeni gelen arkadaşlarıma HOŞGELDİNİZZ demek istiyorum inşallah paylaşımlar hoşunuza gidiyordur..
Evet şimdi neler yaşadım-k anlatmak paylaşmak istiyorum... küçük kuzum furkanım hastalandı bronşit oldu :(  birden bir öksürükle başladı kuzum nasıl öksürüyordu ciğerlerinden geldiği belliydi .. bizde biliyorsunuz yani bilenler biliyordur kozaklıda  yaşıyorum ve burada çok üzücü ki uzman bi çocuk doktoru yok..yani bizde ilk olarak sağlık ocağına götürdük şuruplar verdi kullandık ve hiç bi faydası olmadı ikinci gün ayın sekiziydi akşam beş gibi kayseriye götürdük 100km yol.... işte bu çok üzücü bi çocuk doktorunu geç herhangi iyi bi doktor bile yok Allah korusun acil bi durum olsa tam bir saat yol gitmek gerekiyor .. ben doğumlarımda bile bu zorlukları yaşadım burda yapılmıyor hadi yolda birşey olsa...
Neyse hastaneye gidince doktor bizi hemen hastaneye aldı biraz ateşide vardı.. ve tam beş gün hastanede yattık... neden mi o kadar çok? aslında ciğerlerini yatışımızın ikinci gününde %90 temizlemişti ve öksürüğü de ikici günde bitti gibi birşeydi..  ama sonra doktorum nedenini bilemediği bir ateş çıktı kuzumda iki gece ateşi 39lara çıktı ve ne şurupla ne fitille düşürebildik ...en son soğuk uygulamayla düştü.. Doktor tahliller yapıyor birşey yok.. En son kanındaki mikroptan mış dedi... :( ve antibiyotiklere rğamen mikrop değeri zor düşüyormuş.. Bu ateş nedeninin bilinmesi beni mahfetti  sürekli neden neden.... ciğerleride iyiydi... Daha sonra dördüncü günden sonra doktor seruma katılan ilaçları artırdı ve beşinci gün ateş durumu düzeldi tabi mikropta düştü.Ve çıkışımızı yaptık tabi tam bi torba ilaçla... şimdi o şurupları içirmek bana da furkana da öyle zordu ki... hiç sevmez şurup içmeyi gerçi hangi çocuk sever ki .. eve geldiken sonrada kuzumun hastalıına birde kusma isal eklendi neler çekti bebeimm yaa iki üç günde bunu çekti ne kadar zayıfladı ağzına lokma bile almadı bu süreçte birde iki kez serum bağlattık çok kustuğu için... baktık kesilmdi yine düştük kayseri yoluna ordada sabahtan akşama yattık.. ondan sonra iyi oldu bebeğim unutmadan bide üç gün iğne vuruldu...
Neler neler yaşadık biliyorum çocuk hastalana hastalana büyür efe de öyleydi ama bu kez çok daha zor oldu bizim için.. birde anne yüreği işte dayanamıyor galiba : ( ellerinin üzeri delik delik oldu serum iğnesinden....
Neyse ki şimdi iyi çok şükür Allahıma .Rabbim hiç bi ana kuzusuna hastalık vermesin,çektirmesin ve çaresizlik vermesin (amin)
 

15 yorum:

  1. Çoook geçmiş olsuun =(
    Kıyamaaam yaaa çok tatlı maşallahh ♥

    YanıtlaSil
  2. canım çok geçmiş olsun...
    üzüldüm...

    YanıtlaSil
  3. Çocukların hastalanması ne kadar üzücü dimi :( çok çok geçmişler olsun, inşallah şimdi daha iyidir.

    YanıtlaSil
  4. canım çok geçmiş olsun..dualarına amin diyorum..kaç yaşında acaba burdan 1 1,5 gibi gözüküyor eğer emiyorsa bi iki önerim olucak..

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun bizdede var o dert
    Allah şifalar versin tez zamanda geçer inşallah

    YanıtlaSil
  6. alfabenin e harfi;çok ama çok teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  7. gurme şirine ; allah razı olsun canım ...

    YanıtlaSil
  8. aslı ; şmdi iyi çok şükür güzel dileklerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. ceyda çiçek ; 1,5 yaşında emmyor canım bir yaşına kadar emdi teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. sadece naciye ;sizede çok geçmiş olsun inşallah canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. sizi o kadar iyi anlıyorumki bende buna benzer şeyler yaşadım inanın postunuzu okurken gözlerim doldu evlat işte neyseki düzelmiş şükürler olsun allah sizinde yardımcınız olsun kardeşim

    YanıtlaSil
  12. ALLAHIM ŞİFA VERSİN.ÇOKÜZÜLDÜM BAL OĞLUNUN HASTALIĞINADEDİĞİN GİBİ ANNE YÜREĞİ DAYANMIYO..GEÇMİŞOLSUN

    YanıtlaSil
  13. acemi gelin ;alleh senden razı olsun.. yorumlarınız beni okadar mutlu etti ki herkese çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  14. fatma ; aminn amin .. canım onlar iyi olsun yeter bize :) teşekkür ederim sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum oğlunuza.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...