Pages

21 Mart 2012 Çarşamba

bunlar benim olduuuu :))

 merhaba blog severler,blogcular ve canım takipçilerim..almak istediğim şeylerdi trençkot ve şal..sonunda sefamerve.com dan aldım trençkot 109.90 tl şalların tanesi ise 13.90 dı sanırım hepsini severek aldım önümüzde hafta gelir sanırım..heyecanla bekliyorum .geldiğinde belki resimler koyarım diye düşünüyorum .bu sitenin ürünlerine bayılıyorum ayrıca fiyatlarıda uygun hemdekapıda ödeme imkanıyla ..süper yani artık eşarp ve şallar burdan alınacak anlaşıldı... 

Posted by Picasa

14 yorum:

  1. Ben de kuslik bur sal almistim bu siteden. rengi gorundugunden biraz koyu geldi. ama yine de begdndim. trenckotta guzelmis.hepsini gulerrk kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım inşallah beklediğim gibi gelirler

      Sil
  2. canım benim trençkotunun modelini çok beğendim çook güzelmiş...
    şallara diyecek söz yok zaten...
    güzel günlerde kullanman dileğiyle...
    hayırlı olsun canım ...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim farklı geldi.ilk defa şal kullanicam bakalım.güzel dileklerin için tesekkurler canım amin :)

      Sil
  3. trençkotun çok güzelmiş iyi günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel iyi günlerde kullan inşAllah, ben trençkot giyen mankenin taktığı eşarbı çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım tesekkurler...bende sevdim esarbi,satışta fiyatı da 12.90 ...bi göz at derim :)

      Sil
  5. Canım yeni cicilerini güle güle kullan!Bu arada bende sefa merve nin sıkı takipçisiyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canancim...bende bende bendeee :)

      Sil
  6. Hakikaten çok güzel,çok şık hepsi.Şimdiden güle güle güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :) bende öyle düşünüyorum çok tesekkurler :)

      Sil
  7. Hepsi süperrr =) Güle güle giy hepsini cnm =)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...