Pages

15 Mart 2012 Perşembe

FİYONKLU YÜZÜK

    Merhabalar... :)nasılsınız ? beni sorucak olursanız çok şükür iyiyim.öncelikle blogu ihml ettiğim için üzgünüm ..hergün birşeyler paylaşmak istiyorum ama birşeyler engel oluyor geciktiriyorum..Ve bazı yeni üye canlar gelmiş sayfama onlara hoşgeldiniz diyorum bu durum beni sevindiriyor daha yeni olmama rağmen.şayet daha blog konusunda acemi olduğumu düşünüyorum.inşallah sizlerin seveceği paylaşımlarda bulunmaya çalışacağım                                                                                                                                                      dün kayserideydik ailecek bizim ufaklıkları hastaneye kontrole götürdük.burası küçük biryer oldugu için uzman çocuk doktoru yok malesef ve mecburen her seferinde burdan 100km uzaklıkta olan kayseri  ye götürüyoruz.neyseçok şükür durumları iyi hastaydılar ikiside doktor iyi toparladıklarını söyledi derin bi ohh çektim çünkü canım furkanım çok çekti hatta bir gün hastanede yattık...neyseki atlattık çok şükür ve ikisinede doktor amca bol vıtamin ve balık yağı yazdı aldık ve bugün başladık inşallah efem için faydası olur.çünkü ona hiçbirşey yediremiyorum.Neyse şimdi güzel şeylerden bahsedeyim teyzemin yanına da gittik oturduk biraz bana çanta almış teyzoşum saolsun çok beğendim ve benim ondan daha önce  istediğim iki parfümü almış isimleri bvlgari jasmin noir ve hugo boss orange ikiside bildiğim ve daha önce kullandığım parfümlerdi çok güzel ve kalıcı olduklarını düşünüyorum inşallah kısa zamanda onlarıda resimlemeyi istiyorum         iki gün önce basit bi etkinliğim oldu szinle bi türlü paylaşmak nasip olmadı. evde olan  siyah deri kemerden fiyonklu yüzük yaptım yapılışı çok basit herkes deneip yapabilir yani takı seven ve kullananlar tabi.aslında bende heveslenip bir sürü yüzük  kolye flan alıyorum yakışmadığını düşünüp kullanamıyorum... ama bunu kullanıcam inşallah birde siyah renk olması daha kullanışlı bana göre ..zaten bu ara siyah aksesuarlara takmış durumdayım mesela beyaz kelebekli yüzüğümü siyah ayakkabı boyasıyla boyadım  üzerinden şeffaf tırnak cilası sürdüm :)))fazla uzatmadan resimlere gelelimm.....



   bu da elimde duruşu....canlarım hepinizi .çok seviyorum benden bu kadar bugünlük birdahaki güzel günde,daha güzel paylaşımlarda görüşmek üzere ...ALLAH A EMANET OLUNNN.....  :)

2 yorum:

  1. çok şık olmuş ellerine sağlık canım güle güle kullan
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. fiyonklu yüzük bakıyordum...
    senin blogun çıktı karşıma :)
    ellerine sağlık canım...
    çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...