Pages

19 Mart 2012 Pazartesi

FIRINDA BROKOLi

       dün akşam yaptığım bi yemek..ben çok seviyorum brokoliyle yapılıyor kısaca anlatmak istiyorum .bir büyük brokoli,iki büyük patates,iki orta boy havuç ,ve tavuk istediğiniz kadar(tavuk göğsüyle güzel oluyor)bunları haşlıyoruz ve resimdeki gibi koyuyoruz borcama...ben karışık garnitürde koydum görüntü güzel olsun diye...sonra üçüncü resimdeki almanyada geliyor bu sos asıl yemeğe tadı veren bu. bununyerine beşamel sosda olabilirbunu burda çok aradım ama bulamadım neyse bu sosu bi miktar suyla puding gibi pişirip üzerine döküyoruz.vee kaşar peyniri rendeleyip üzerini tamamen kapatıyoruz.üzeri kızarana kadar pişiriyoruz.ben bu yemeğe bayılıyorum hemde sıfır yağ...bize afiyet olsun, yedik bitti :)
Posted by Picasa

3 yorum:

  1. canım güzele benziyor size afiyet olsun :))
    hımm birde mimlendin haberin olsun
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor...Benim 2 numaram fırında karnıbahar gratene bayılıyor herhalde bunuda çok sever denemek lazım:))

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle denemelisin çokk güzel oluyor çocuklar içinde Iyi olabilir bizimkiler biraz istahsizda ...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...