Pages

16 Mart 2012 Cuma

alışveriş

   Merhabaa cumanız mubarek  olsun. rabbim bu mubarek günde tüm dualarınızı kabul etsin inşallah                                                                     ...dünkü postta bazı aldıklarımdan bahsetmiştim onları sizinle paylaşmak istedim.ilk resimdeki teyzoşumun aldığı canımm çantam çarpraz olaral da kullanılıyor hemde kullanışlı.ilk kez boyle küçük  çanta kullanıyorum ama hoşuma gitti...                                          . 
 
ikinci resimdeki saç boyası saç rengim şu anda sarı ama boyanın saçımı yıprattığını düşünüyorum özellikle sarı renk.. artık kendi rengim siyaha boyıcam.saçlarımınbiraz daha uzamasını bekliyorum
babetler var sırada sanırım dün onlarda bahsetmeyi unutmuşum    günlük kullanım için aldım.ilk gördüğümde çok beğendim.aldıktan sonra fiyonku beni tereddütte bıraktı ama ayakta o ayrıntı da güzel duruyor . bu sene alacaklarımın arasındaydı siyah babet çantada iyi oldu  iki ayakkabı daha almayı istiyorum.biri yine babet ama renkli olacak diğerini dolgu topuk burnu açık rahat birşeyler istiyorum tabi daha kaynımın düğünü için olanları işin içine katmıyorum :) inşallah istediğim şeyleri bulabilirim...eveett babetlerin fiyatına gelelim nerden aldım; haangar -fiyat;20 tl...  bu kadaarr :)) severek aldığım şeyleri paylaşmayı ve fikir almayı seviyorum sizce nasıllar ...?

4 yorum:

  1. çantanı çok beğendim çoook ciciymiş....
    babetlerinde öyle...
    güzel günlerde kullanman dileğiyle...
    canım ya benim saçlarda sarı daha önce saç rengimle çok oynadım çok değiştirdim, kızıl, siyah, siyah mavi, sarı, kahve, .............
    çok saç rengi denedim çok fazla renk değiştirdiğim için benimde saçlarım yıpranmıştı ama uzun süredir saç bakım kremi ve saç bakım maskesi kullanıyorum çoook iyi geldi saçlarım beslendi, dökülme olayı bile azaldı, artık saçlarım canlı görünüyor... kullandığım ürünleri tavsiye ederim kullanmak istersen sana isimlerini yazıyorum canım...
    Byphasse smoothıng cream ( saç bakım kremi banyodan sonra saça sürülüyor)
    Byphasse masque capıllaıre haır mask ( banyodan önce saç diplerine sürülüyor 3 dakika bekletliyor sonra saçlar yıkanıyor)...
    hayırlı cumalar canım ...

    YanıtlaSil
  2. canım cicilerin çok güzel iyi günlerde kullan özellikle çantana bayıldım
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. şirinecim ; ürünlerin isimlerini hemen not alıyorum evet gerçekten saçlarım da çok dökülüyor bende sarıyı iki kez,kızılıda kullandım .işte bi heves yapıyoruz ama en iyisi orjinal saç rengimiz.inan o ürünleri kısa zamanda alıp deniycem ama bi sorum var onları her yerde bulabilir miyim ? tokideki ses ;canım çook teşekkürler bende bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. babetler çok hşmuş, gülerek giyin canım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...