Pages

3 Mart 2012 Cumartesi

KARA LAHANA SALATASI




BEN GELDİM...gunaydın fıstıklarrr....

furkan erkenden uyandı bende o duruyorken akıllıca,dun aksam yaptıgım salatayı paylaşmak istedim

basit yapılışı var kara lahanayı ince ince doğruyoruz


yoğurt ve mayonez katıyoruz içine ben mayonezi bir yemel kasıgıkadar yaptım

içine bir diş sarımsak ekliyoruz ben sarımsak yapmadım bizimkiler sevmediği için
canım salatayı renklendirmek istedi böylee süsledim
güzel görünüyor mu sizce..?
YAKINDA SİZİNLE PAYLAŞACAĞIM BİRSEEY DAHA VAR MAKYAJ MALZEMELERİM YANİ FIRÇA GÖZ KALEMİ GİBİ ŞEYLERİ KOYABİLECEĞİM BİR KALEMLIK YAPTIM AMA HENÜZ RESİMLEYEMEDİM .NASIL BİRŞEY Mİ?EL ÖRGÜSÜYLE ÇOK BASİT..İLK FIRSATTA RESİMLERİNİ ÇEKİP KOYARIM İNŞALLAH
NEYSE BENİ BEKLEYEN Bİ DOLU İŞ VAR BEN KAÇAR GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE ÖPÜLDÜNÜZZ.............

2 yorum:

  1. bi rizeli olarak kara lahanının herşeyini yaparız ama salatasını hiç duymamıştım:))ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Kara lahana mor renkte olan ona kara lahana diyoruz ama Bilmiyorum ben bilindik birşey olduğunu düşünüyorum .tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...