Pages

5 Mart 2012 Pazartesi

çok amaçlı kalemlik

bir önceki postta bahsetmiştim. resimdeki gibi makyaj malzemelerini koyuyorum bu tamamen kendi fikrim yapılışı kolay örgü bilen herkers yapabilir ben tercihimi siyah ve kırmızı ipten yana kullandım çünkü kırmızı duvar stıckerlarıma uysun istedim.bildiğimiz ikili trabzan örgüyle 3 numara kalın tığ ile ördüm sanırım bir saat kadar vaktimi aldı . örerken sürekli ölçtüm bıtırdım bırleştirip diktim ve altına da yuvarlak bir motif ördüm o üçüncü resimde onuda içten tığ ile birleştirdim
evde boş capuccino kutusunuda içine yerleştirdim
buda altkısmı...sizinde böyle birşeye ihtyacınız varsa bırde örgü biliyorsanız kolayca yapabilirsiniz içine baska birşey de olabılır kavanoz gibi .ben elişiyle yapılan şeyleri çok seviyorum kendi emeğinle olunca bir başka oluyor baktıkça daha cok hoşuna gidiyor .bunuda sevdim işime de yaradı sizin fikriniz nedir?

8 yorum:

  1. Hiç dikişsiz olarak yapıyorum ben bunu. Döne döne örüyorum.

    YanıtlaSil
  2. olur tabıkı benim aklıma ilk gelen böyle yapmaktı

    YanıtlaSil
  3. merhaba Mümine
    bloğuma yapmış olduğun ziyaret için teşekkür ediyor, güzel paylaşımlarda bulunmak ve buluşmak üzere herzaman bekliyorum
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş güzel fikir paylaşım için teşekkürler
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. aynur bende tesekkur ederim blogun dikkatımı çekmişti.inşallahaynı dileklerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakımlı anneler bende guzel yorumun için tesekkür edıyorum k.i.b:))

      Sil
  6. bayılıyorum böyle geri dönüşüm projelerine:) evlerimizde okadar çok teneke yada plastik kutu kullanıyoruzki hepsini değerlendirsek ortaya neler neler çıkar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum.cok merakliyimdir boyle şeylere..hep arastiririm neyle ne yapabilirim diye .. sevgiler canım :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...