Pages

27 Aralık 2012 Perşembe

Dantel BEBE yaka Peplum Bluzum :))))

Selamm blogcanlarr... nasılsınız canım arkadaşlarım ?...allah herkese iyilik versin inşallah...
Lafı uzatmadan tabiki postuma konu olan cicilerimi paylaşayım sizlerle... ama önce biraz açıkama tabii
 ...
Son zamanlarda herkeslerde ,heryerlerde bi bebeyaka bi peplum bluz modasıdır aldı başını gidiyor ..tabikiside bende sevdim bu modayı.. ne zamandır zaten almak istiyordum bebe yakalı bluz yada gömlek... fazla biryere gidemediğim için denk gelmiyordu...bende  netten,sefamerve'den aldım.Ne zamandır bakıyorum almak istiyorum elim geri gidiyor..ya istediğim gibi çıkmazsa diye...bir kez şaldan başıma gelince ...Sonra eşimle birlikte tekrar gözatıp e tabi oda sevince içime sindi.. hemen tık tık alıverdim..
Geçen hafta verdiğim siparişim dün geldi.. açıkçası çok çok çok memnun kaldım cicimdenn :))
işte resimler..bakalım sizde beğenecekmisiniz...
 


 birde üzerimde görmeye ne dersiniz.. Yakaları çok cici ya bayıldım :)) birde fiyatını söyliyeyim 49.99tl bence fiyatı normal..aldığım ciciye göre yani kumaşı da güzel..sevdim ben yaa 
 
 
Alışveriş beni çok mutlu ediyor..eminim bütün kadınlar öyle.. ruhumu yeniliyor sanki kendimi daha iyi hissediyorum..:) ama öylee :)....
neyse canlar hadi güzel yorumlarınızla mutlu edin beni muck muck :-* öpüldünüz...

 

10 yorum:

  1. çok güzelmiş gerçektende güle güle giyinin

    YanıtlaSil
  2. güle güle giyinin banada beklerim..

    YanıtlaSil
  3. canım peplum buluzun çok güzelmiş...
    bu yıl bordo çok moda :))
    sanada çok yakışmış...
    sefamerveden bende alışveriş yaptım...
    siteden mmenunum :))
    ürünler kaliteli gerçekten :))

    güle güle kullan canım...
    alışveri benide çok mutlu eder :)

    YanıtlaSil
  4. merhabalaarrr.. ufak tefek sağlık problemleri olsa da hamdolsun iyiyiz, sizi de iyi gördük daha iyi olduk:)
    dantel yakaya bayıldımm.. hiçbir zaman modası geçmeyecek, çok şık ve zevkli bir tercih gerçekten de güle güle kullanın:)
    ben de Lcw'den yakası siyah ve kenarlarında siyah boncuklu; kendi de pembe-bordo tonlarında, içinde kurdele desenleri olan bir bluz almıştm.. benimki penyeyi ama, fiyatı da 25 küsürdü sanırım.

    YanıtlaSil
  5. çok yakışmış sana... gülerek kullan

    YanıtlaSil
  6. samsun havası; güzel değil mi :) teşekkürlerr
    ceyda çiçek ; sağol canım hemen sendeyim ..

    YanıtlaSil
  7. gurme şirinem ;çok teşekkürer canım bende sevdim gerçekten kaliteli sadece bazen renk problemleri oluyor...
    güzel yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. mehtap; teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. MERHABA BLOGUN ÇOK GÜZEL BENDE YENİ YAPTIM. BEKLERİM. BİRMAVİMBİRPEMBEM BUARADA BORDO ÜST ÇOK ŞIK ...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...