Pages

26 Nisan 2012 Perşembe

AVONDAN NE ALDIM?

Hayırlı cumalar gününüz cuma gününün güzelliği ve rahmeti gibi hayırlı geçsin inşallah.                                                                       Avondan aldıklarımı paylaşmak istedim kullananlar varsa avon ürünlerini benimle paylaşırmısınız? ben şimdi aldıklarımı göstereyim Cilt canlardırıcı gündüz kremi,tazeleyici gece kremi solutions hydra radians serisi yüz kremleri ve katalogda görünce benim olmalı dediğim yüzüğümm =)Fiyatları kremin tanesi 10 ikisi 20 tl,yüzük 18tlydi sanırım.Aslında iki tane daha siparişim vardı ama stokta kalmadığı için gelmemiş.Bakın alttaki de yeni katalog ondada güzel ürünler var
         yüzüğümü hemen takıverdim.avonun diğer takılarına nazaran bu çok güzel diğerleri çok basitlerdi bu çok hoşuma gitti sizce nasıl :)        
 sıradakilerde yeni katologdan gözüme kestirdiklerim.bu maskara güzel görünüyor bende kullamayı çok severim kirpiklerim kısa olduğu için
 
 
 buküçük yandan takılan çantayı çok beğendim alabilrim... fiyatıda fena değil.arakadaşlar kendinize iyi bakın iyi hafta sonları diliyorum

11 yorum:

  1. canım benim aldıkların hayırlı olsun...
    yüzüğün çk güzelmiş...
    sanada çok yakıştı...
    avonun ürünleri kalitelidir..
    daha önce bende kremlerinden kullamıştım :)))sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım ,
    parmağına çok yakışmış
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Yüzük çok yakışmış :)
    Güle güle kullan canım.
    Cici pazarlar olsun.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  4. canım uzun zamandır birşey paylaşmıyorsun...
    nerelerdesin....
    özlettin kendini :))
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. yüzük çok hoş da ben bu rimeli çok merak ediyorum bilginiz kullanmışlığınız var mı ki acaba

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...