Pages

6 Haziran 2012 Çarşamba

uzun zaman sonra açıklamam....

merhabaaaa arkadaşlar.... çoook uzun zaman oldu bılıyorum .hiç istemediğim sebeplerden bilgisayarım bozuldu ve tamiri için bir türlü kolları sıvayamadık....ve zaten şu anda canım memleketim izmirden canımcım ablamın pcden sizlere sesleniyorum aslında en son yayınımdan bu zamana paylaşacağım çok şeyler birikti...aldıklarım ,yaptıklarım gezdiklerim ve yapacaklarım....eşim ve bıcırıklarımla güzel bi kuşadası tatilinden sonra annemin yanındayım 9 haziran da yolcuyuz inşallah...yani amacım bulduğum ilk bilgisayardan sizlere hiç  istemeden bağlantı kuramamanın üzüntüsü neyse giderilecek inşallah öpüldünüzzzz   :)))))

3 yorum:

  1. canım benim en kısa zamanda aramıza dönmen dileğiyle....
    bu arada iyi gezmeler canım...
    seni unutmadım bende bu kız neden bloguna birşeyler eklemiyor diyordum :))
    aydınlattığın iyi oldu :)
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Gayet başarılı bir yazı olmuş. Buz firması olarak böyle yazlarınızın devamını bekliyoruz.Başarılar ...

    YanıtlaSil
  3. canım bana bıraktığın güzel yorum için çoook teşekkür ederim...
    senden yeni postlar bekliyoruz....
    hemde 4 gözle...
    sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...