Pages

19 Nisan 2012 Perşembe

((((: EFE'NİN DOĞUMGÜNÜ :)))

 Uzun bir aradan sonra güzel mi güzel bir paylaşımla burdayım :) 17nisan salı günü meleğimin 3. yaş günüydü kendi aramızda ufak bi pastayla kutladık aramızda dediysem ,kayın validemgil eşimin teyzesi kuzeni..çok güzel ve pastamız gibi rengarenk bi gündü.efem çook mutluydu ve tabi haliyle bende
 pastayı efenin elinden zor aldım bakın efenin minik parmak izlerine
 tek tek mumları üfledi meleğim ne olduğunu anlamışmıydı acaba..


 üzerinde olduğu at dedesinden hediye çok sevdi üzerinden hiç inmiyor
 bakın küçüğüme biraz korktu ayaklarını nasılda sıktı.sıradaki resimleri efeyle birlikte değişik pozlarla hazırladık idare eder sanırım ben sevdim..ha efenin giysisinedikkat illa tutturdu annee kıyavat istiyoyum diye..ne kadar yakışıklı oldun sen yaaa...





      
arkadaşlar sırada yani hazırlamakta olduğum bazı postlar var inşallah onlarda daha ayrıntılı bi şekilde görüşmek istiyorum sizinle....kuzum için güzel yorumlar bekliyorum acelece yazıyorum inanın nasıl oldu bilmiyorum yanlışlarım varsa mazur görün hepinzi çok seviyorum ...mutlu huzurlu günler  diliyorum...

12 yorum:

  1. oğlunun doğum günü kutlu olsun canım...
    daha nice mutlu senelere inşallah ...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. canım oğlunun doğum günü kutlu olsun nice güzel uzun yıllar geçirir inşallah
    sevgiler:9

    YanıtlaSil
  3. Aminn amin inşallah kızlar..benden de size kucak dolusu sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. Maşallah çok tatlı, Rabbim sağlıklı hayırlı ömürler versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn ablası.. senin bicirik kızlar da çok tatlı.teşekkür ederiz :)

      Sil
  5. Doğum gününüz kutlu olsun nice güzel sağlıklı, mutlu, huzurlu yaşları olur inşAllah, kravatta pek yakışmış Efe'ye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin güzel duaların bizi mutlu etti..yakıştı demi ya oda çok sevdi yatarken bile zor çıkarttım... :)

      Sil
  6. ooooy masallah allah anali babali buyutsun insallah :)
    hani gel benim blogta mim'i cevapla yani uzun lafin kisasi seni mimlediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim :))))) insallah cevaplarini gormek nasip olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim allah razı olsun amin :) çoook sevindim en kısa zamanda cevaplayacagim tesekkur ediyorum :))))

      Sil
  7. allahım maşallah maşallah bu ne tatlı şey ya bana da beklerim :)sevgilerle

    YanıtlaSil
  8. Çooook Tatlı MaşaAllah 41 KEre :)
    Allah nazarlardan saklasın :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...