Pages

8 Mart 2013 Cuma

Mim cevaplıyorum

Merhaba canlar :) öncelikle hayılı cumalar...dünya kadınlar günümüz kutlu olsun...
tokideki ses arkadaşımı bi blogcu mimlemiş...oda  bu mimi cevaplamayan ve cevaplamak istiyenlere yolluyorum demiş..sanırım blogcuların belkide %50 si bu mimi cevapladı bi ben kaldım kimsede beni mimlemediği için :( kendim cevaplamak istedim napıym...herkes biliyor 11 soruya cevap,hakkında 11 gerçek ve mimleyeceğin 11 kişi faln fistan ben başlamak istiyorum bismillah...


1- Nerelisiniz ?

İzmir'liyim...ama şu anda nevşehirde yaşıyorum

2-Burcunuz ?

boğa burcuyum
3-Bloglarda en çok ilginizi çeken şeyler ?

yemek tarifleri,kombinler,alışverişler,makyaj ve dıylar vs...
4- En sevdiğiniz mevsim ?

bi izmirli ancak YAZ diyebilir :)
5-Yabancı Diliniz ?
 yoookkk malesef
6-Evcil hayvanınız varmı ?

evde süs balıklarımız var
7- En son okuduğunuz kitap ?

En son hangi kitabı okuduğumu hatırlamıyorum epey zaman oldu..ama şu an 'aşkın gözyaşları ' kitabını okuyorum
8-Hayatınızda pişman olduğunuz bir şey

yok çok şükür..inşallah da olmaz
9- Tuttuğunuz takım ?

Aile takımı Fenerbahçe
10- Çantanızdan eksik etmediğiniz şeylerden bazıları ?

El kremi,parfüm,ıslak mendil,ayna ve cep telefonum
11- En sevdiğiniz içecek

kesinlikle NESCAFE

Hakımdaki 11 gerçek

1- Eşime  ve çocuklarıma aşığım

2-araba kullanmayı çok severim

3-ömrüm boyunca boyumun uzun olmasından şikayet ettim..bazı şeylerin kolları kısa geliyor..topuklu ayakkabı giyemiyorsun falan..bu arada boyum 1.68

4- alışveriş yapmaya bayılırım..aklıma birşey koyduysam mutlaka alırım

5-hergün mutlaka bir fincan kahve içerim

6-yalan söylemeyi,söyleyeni sevmem...

7-tam bir çikolata hastasıyım

8- birazcık inatçıyımdır

9-iki yüzlü insanlardan nefret ederim.hemen kendilerini belli ederler.bana karşı bi öyle bi böyle olanlar...evet malesef etrafımda  varlar

10- pembe rengini çok severim

11-Hergün mutlaka bloga face ye vede alışveriş sitelerine uğrarım..hatta bloga gün içnde çok sık girerim cep telefonum sağolsun

sanırım oldu :)
ilk önce hakkımdaki gerçekleri bulmakta zorlandım ama sonra su gibi aktı gitti..ben 11 kişi seçmiyorum cevaplamak isteyenler cevaplasın diyorum ve kaçıyorum
sevgiler






9 yorum:

  1. canım cevapladığın için teşekkürler:) hımm bu arada 168 çok uzun değil bence çok güzel bir boy keşke bende öyle olsam ben 160 ım:(
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sohbetinize kulak misafiri oldum ama,unutmayalım 1,60 olmayanlar da var :))

      Sil
    2. sen biraz daha mı kısasın :)

      Sil
  2. birazcık inatçıyım dediğine göre yani inatçılığı kabullendiğine göre bayağı inatçı olmalısın ben gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kabulleniyorum evet...
      beni inadımdan çevirebilirler ama yolunu bilenler ;)

      Sil
  3. İyi ki cevaplamışsın seni biraz daha tanımış olduk :)
    Herşeyi sevdim bir nescafeyi sevemedim, içince uykumu getiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve kiminin uykusunu kaçırır demek seninde uykunu getiriyor :) sende sade kahve içersin canım...
      beni tanımak istediğine sevindim.. yani sanırım öyle

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...