Pages

4 Şubat 2013 Pazartesi

Gezelim görelim Nevşehir kozaklı da...


Selam canlar.. şimdi buda neyin nesi diyeceksiniz..
anlatayım benim yaşadığım yer nevşehirin kozaklı ilçesidir..
belki bileler vardır bi kaç kere belirtmiştim..burası küçük bi yer ama kaplıcalarıylada meşhurdur..bundanda bahsetmiştim..
Gezelim görelim programını bilmeyen yoktur herhalde...işte program ekibide bizim ufacık ilçemize teşrif etmişler.. ben yayınlandığında görmedim ama eşim facebook ta görmüş ekleyenler olmuş..tabi seviniyor insan küçük te olsa buranın bazı değerlerinin türkiyenin ilk televizyon kanalında reklam amaçlı yayınlanması....
bende siz canlarımla yaşadığım yeri paylaşayım istedim
bu arada videonun yarılarında Nuray yılmazın konuştuğu bizim belediye başakanımızdır ve bizim karşı komşumuzdur kendileri :)
Hadi canlar lütfen izleyin :)
sevgiler :)


4 yorum:

  1. çok güzel bir paylaşım olmuş :)
    ben çok sevdim nevşehiri...
    bizde kozaklıda kalmıştık...
    Asos Termal Delux Otelde....
    mutlaka duymuşsundur...
    otel 5 yıldızlıydı, muhteşemdi ama yemekler berbattı :(
    resmen aç kaldık :((
    hep dışarda yemek zorunda kaldık....
    ama şehir olarak mükemmel bir yer..........

    YanıtlaSil
  2. nevşehire hep gelmek istemişimdir kısmet inş gelirim
    evet insan böyle şeylerde çok heveslenir çok mutlu olur:))

    YanıtlaSil
  3. merhaba benim eşimde Nevşehirli :) heycanlandım kozaklıda yaşadığını duyunca.bende doğma büyüme nevşehirdeyim aslında :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...