Pages

28 Şubat 2013 Perşembe

DIADERMINE BB KREM


Pazar günü bimden aldığım ve çok memnu kaldığım bir ürün..dıadermıne bb krem yani cilt kusursuzlaştırıcı..açıkçası bana gülmeyin ama ben bunu sadece farklı bi nemlendirici olarak biliyordum..hiçç almak aklımda yoktu fondotenimde vardı iki tane kullandığım..açınca farkettim kapatıcı özellikli olduğunu..ben ilk orta koyu renktekini aldım uyar diye ama eve gelip denediğimde cildim için çok koyu olduğunu anladım ..gidip açık tondakini aldım..tam buda cildim için koyu diyecektim ki çünkü kremin görünüşü çok koyuydu kullanınca cidimle çok uyumlu oldu..kremin etkileri şöyle yani üzerindeki açıklaması;sıkılaştırır,pürüzsüzleştirir,kusurları düzeltir,cilt tonunu eşitler,aydınlatır,canlandırır vs.....kullanınca çok memnun kaldım gerçekten pürüzsüz oldu cildim...zaten aldığm günden beri kullandım..fiyatıda çok makul 10 tl..normal fiyatı daha yüksekmiş..indirimde gelmiş..ben sevdim bb kremi belki almak kullanmak isteyenler varsa deneyin derim..güzel bir ürün..
mutlu perşembeler olsun
öpücükler
 

5 yorum:

  1. güle güle kullan..
    inşallah mutlu olur perşembenin kalanı bari :))

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan, sanada mutlu perşembeler:)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım...
    ben bu ürünü hiç kullanmadım :(

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullan inş:)
    güzel ürünnn

    YanıtlaSil
  5. ben bimde ilk gördüğümde hemen duyurusunu yapmıştımki tüüüm blogger arkdşlarımda faydalansın bu indirimden diye :)
    ne mutlu oldumm anlatamam..
    Bi çok blogger arkdşım sahip olmuş bu ürüne..
    Ben önce 2 tane aldım daha sonra gittim dayanamadım 1 tane daha aldım :)

    Güle güle kullan mümine..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...