Pages

18 Kasım 2012 Pazar

tuvalet kağıdı kartonundan takılık...

 Başlık ne olsun diye çok düşündüm bu çalışma için.Nasıl adlandıracağımı bilemedim bende böyle olduğu gibi yazayım dedim.bunu yapmak uzun zamandır aklımın bi köşesinde duruyordu.bi tv programında görmüştüm benim için yapılması gereken birşeydi çünkü ufak tefek kolye saat gibi aksesuarlarım karışık bi halde kutunun içinde duruyordu.İsterseniz nasıl yapıldığını kısaca anlatayım.... öncelikle biten tuvalet kagıdının kartonlarını biriktirmeniz gerekiyor ne kadar büyük yapmak istiyorsanız o kadar çok olsun benimki fazla büyük olmadı ama  sonradan eklemeler yapabilirim.Gerekli malzemeler çok basit herkesin evinde olduğundan eminim.ikinci resimdede gördüğünüz gibi yapıştırıcı,makas ve kartonlarımız.Yapmanız gereken şey basit kartonları ortalarından kesip hepsini birbirine yapıştırmanız
 
 
 ve işte bitmiş hali ..biraz içleri dar ama benim için yeterli oldular.Benim geniş bi kozmetik çantam vardı yaptığım tam onun içine sığdı ben o şekilde kullanıyorum.Siz istediğiniz her yere koyabilirsiniz bu herhangi bi çekmece de olabilir.Sizin net görebilmeniz için bu şekilde resimledim.bu kadar arkadaşlar sizleri çok sevdiğimi unutmayın umarım bu çalışma sizin içinde faydalı olmuştur.yanii ufakta olsa toparlayıcı bişey değil mi ? hepinizi öpüyorum....iyi pazarlar......
 

5 yorum:

  1. güzel fikir canım paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. bence çok güzel bir fikir...
    aklına sağlık canım...
    süper...

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba ben geldim...
    şablon işleri biraz karışık, benimkinide eşimle yapmıştık...
    ama şablon bi arkadaş var sana blogunun linkini vereyim...
    o sana kesin yardımcı olabilir...

    http://degmesinyagliboya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederim canım biliyorum o arkadaşı en kısa zamanda soracağım..

    YanıtlaSil
  5. çok değişik ve orjinal bir fikir olmuş, renkli kağıtlarla kaplansa daha da hoş durabilir çekmece içlerinde değil mi :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...