Pages

23 Kasım 2012 Cuma

Mubarek Cuma...

Allahım!
 
Sen ölümlerin en güzeli ile bizi huzuruna al Allahım!
Ölümümüzü her türlü şerden kurtulup rahata erme vesilesi yap Ya Rabbi!
Allahım! Bizleri Sen'i çok zikreden, Sana çok şükreden, Sen'den çok korkan, Sana çok itaat eden, Sana karşı saygı ile dopdolu olan, ahu efgan edip dua dua yalvaran ve durmadan Sana teveccüh eden kullarından eyle.
Amin.
 
Cumamız Mübarek Olsun..

Nasılsınız ?.. canlarr..rabbim tüm güzellikleri iyilikleri bizlere bu mubarek cuma gününde yaşatsın inşallah... Ben  beş eltı sene önce kadar yatılı kuran kursuna gitmiştim.Bu kurs Kırşehirdeydi..benim için çok özel güzel günlerdi kapanmamın sebebi olan oradaki hocalarımdır...orada geçen gülerin bazı saatlerinde hocalar sohbet yapar bizlere bilgi verirlerdi bende o zaman yakalayabildiklerimi not almıştım... bundan sonra inşallah oradaki bilgilerden cuma günleri sizlere aktarmak istiyorum ;
Mevlana Celaleddin Rumi Hz.nin nefsi 9 yaşındayken alınmıştır.Öyle olmasına rağmen yinede herşeyine her hareketine dikkat eder,haramdan günahdan sakınırmış..Onun bu halini gören oğlu şöyle der ;' baba nefsinin alınmış olmasına rağmen neden bu kadar dikkat ediyorsun günahdan sakınıyorsun..' mevlana celaleddin rumi şöyle buyurmuş ; 'Ey oğlum ya ölmüş olan nefsim uyanırsa ben ne yaparım ' demiş....       EY NEFSİM SEN ÖLMEZ MİSİN? ÖLENLERİ GÖRMEZ MİSİN?YAKASIZ GÖMLEK DİKİLECEK SEN ONU GİYMEZ MİSİN?                                                                                               EY İNSANLAR! CUMA GÜNÜ NAMAZ İÇİN EZAN OKUNDUĞU ZAMAN ALLAH'I ANMAYA KOŞUN..ALIM SATIMI BIRAKIN.. BİLSENİZ,BU SİZİN İÇİN DAHA İYİDİR.(el-cuma)                                                                                    

1 yorum:

  1. Ne kadar güzel bi düşünce canım,her cuma bildiklerinden anlat :)Daha uzun kıssalar da yazabilirsin bence :) sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...