Pages

29 Kasım 2012 Perşembe

Telefon kılıfı ördüm

 sellaaammm :) güzel insanlarr... hayat nasıll ? bende biraz sıkıcı evde boş zamanım çok ve bu yüzden kendime yapacak birşeyler arıyorum..öncelerde internette rastlamıştım bu tarz tlf kılıflarına bende yapmak istedim..aslında el örgüsü şeyleri evde kullanmayı fazla sevmem ama tamamen amacım elime oyalanacak birşeyler olsun bende biraz değişikliklerle üç tane örüverdim :))örgü bilenler görünce anlar sıkiğneyle örülüyor çok kolay...
 

 yazacak başka birşey yok sanırım kısa ve öz oldu...bu cicilerimi paylaşmak istedim...insanın kendi emeğiyle yaptığı şey olunca insan baktıkça mutlu oluyor...küçükte olsa... :) bende mutluluğumu paylaşmak istedim ....Sevgiyle Kalın....

4 yorum:

  1. canım blogun çok şeker olmuş...
    çok sevdim...
    hayırlı olsun...
    nasıl yaptın?

    bu arada resim koymadın sanırım gözükmüyor :((
    kılıflarını merak ettim :))

    YanıtlaSil
  2. gurme şirine; canım çok teşekkürler değmesin yağlı boya blo arkadaşım yardım etti yani seni dinledim :) biraz uğraştım kopyala yapıştır yöntemiyle canım.. Ya resimleri koyuyorum sonra bi bi bakıyorum silinmiş..sanırım şimdi görünüyor resimler... öpüldün canım

    YanıtlaSil
  3. evet resimler şimdi çıktı canım...
    çok güzel olmuş kılıkfların...
    o güzel ellerine sağlık...
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...