Pages

20 Ocak 2013 Pazar

ÇİKOLATA ŞELALESİ ♥

 ♥♥♥♥♥
Güneşli bir pazar gününden herkese sevgi ve selamlar olsun...
Herkesin haftasonu iyi geçiyordur umarım..yaradana şükürler olsun ki benim ve ailemin iyi geçiyor..dün akşam birden başlayan kar sabaha kadar yağınca,eriyen karların yerini daha fazası kapladı..ama sabah sıcacık güneş doğunca erimeye başladı beyaz örtü...hayat bi şekilde devam ediyor işte insanlardaki değişimler gibi hava da hergün farklılaşıyor...
Akşama eşimin teyzesi ve ailesi bana yemeğe gelecekler ben onun için hazırlık yaparken bi boşluk bulup size iki gün önce yaptığım ve yaparken resimlediğim leziz tatlıyı sunacağım... :)
çikolataya aşığım zateenn a101 de görünce hemen kaptım tatlıyı ve ilk canım çektiğinde yapıvedim..hazır pekette olduğu için yapımı çok basit
 
 

içinden dört adet kalıp,bir paket çikolata glazürü vr de un karışımı çıkıyor

kalıplar sanayağ ile bolca yağlanıyor
glazür kaynar suya atılıp eritiliyor paketiyle tabi
un karışımıda sadece iki yumurtayla çırpılıp hazırlanıyor

eriyen çikolata un karışımına ekleniyor ve iyice karıştırılıyor

yağlanan kalıplara eşit miktarda paylaştırılıyor

önceden ısıtılmış fırında en fazla11 dk pişiriliyor

Veee mutlu son...
yerken kendimden geçtim ;)) sıcacık yenmesi tavsiye edilir..bakın nasılda akıyor çikolatalar..
kesin denemelisiniz
benden bu kadar
görüşmek üzere
lezzetli güzel pazarlar
 ♥♥♥♥♥ 

6 yorum:

  1. Canim cekti bak simdi :)
    Olmadi galiba..hemen tatirmalisin simdi napcaz :)

    Afiyet sifa olsun arkadasim..
    Hayirli pazarlar.

    YanıtlaSil
  2. Şuan çayımın yanında olsaydı ne vardı:(
    bazıları dr oetker pasta ve tatlılarının kıvamının iyi olmadığını söyleyerek korkutmuştu beni
    onlar becerememiş demek ki(;

    YanıtlaSil
  3. Ben çayları hazırlıyorum, sen tatlılarını al gel canım :)

    Ya tutturamassam, o çikolata içinden nasıl akar ki diye bakmadan geçmiştim :)
    Ama bu saatten sonra yapmassam olmaaz :)

    YanıtlaSil
  4. oooff hakikaten insanın canı çekiyo..kokusu bile geldi sanki :))

    YanıtlaSil
  5. kızlarrr galiba hepinizin biyazcıcık canını çektirdim :)) kusura bakmayın hemen kapıp geliyorum ama gelemem çok uzağız :(
    :))hepinize ziyaretleriniz için teşekkür ediyorum ve çok çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Beyaz çikolatalı olanıda tavsiye ederim

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...