Pages

24 Şubat 2012 Cuma

AVON ALIŞVERİŞİM

hayırlı cumalar diliyorum herkese.Aslında suan cok sinirliyim efe biraz önce bir bardak dolusu meyve suyunu halıya döktü bu bir haftada üçüncü oldu efe vefurkan biraz hasta canım benim efe çok öksürüyor zaten çok küçükken bronşit olmuştu en ufak şeyden hasta oluyor o çok çekti birtanem azhastanelerde yatmadık anlatsam neleer neleer..bugun hastaneye götüreceğiz sanırım iğleşmeleri için elişmden geleni yapıyorum canlarımın avon danbiraz alışveriş yaptım benim bi kuaför ablam var selma o temsilci canım öpüyorum onu burdan hemen hemen her ay birşeyler alıyorum ihtiyacım oolsa da olmasa da işte resmi
fıyatlarını fazla hatırlamıyorum kataloğuda bizim bücürler parçalamış pembe renk dudak kalemi n(ne zamandır heveslenıyordum) surunce guzel abartısız duruyor,şeftali tonlarında allık onada ihtiyacım vardı en yüksek fiyat bunun sanırım 13.50 gibi birşeydi duş jeli hoş okuyor,ve el kremi elleri çok kuruyor ve çatlıyor yoğun bi krem süper yumuşatıyor kozmetik seviyorum yaaa yeni katalogtanda birşeylar aldım onlarıda elime geldiğinde koyarım resimleri canlar kendinize iiyi bakın öpüldnüz gene uğrarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...